Rekrutacja do klas zerowych
Informacja dotycząca przyjmowania wniosków kandydatów do zerówek
na rok szkolny 2020/2021
Druki wniosku o przyjęcie do zerówki wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym prosimy pobierać ze strony przedszkola https://przedszkole4.edupage.org/, lewe menu - zakładka Rekrutacja ”Zerówka” lub ze strony internetowej szkoły https://Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript./.
Wypełnione wnioski, podpisane przez dwoje Rodziców możemy:
- zeskanować i przesłać pocztą e-mailową na adres szkoły: https://Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript./,
ze wszystkimi załącznikami (potwierdzeniem odbioru wniosku będzie e-mail zwrotny ze szkoły).
W tytule proszę wpisać słowo wniosek.
lub
- przynieść do szkoły i umieścić w przygotowanej skrzynce (wejście od strony sekretariatu)
w godzinach 8.00-15.00.
Termin składania wniosków 4 maja - 18 maja 2020 r.
Pliki do pobrania:
- Regulamin
- Karta zgłoszenia dziecka do klasy zerowej zamieszkałego w obwodzie szkoły (załącznik nr 1).
- Wniosek kandydata zamieszkałego poza obwodem szkoły (załącznik nr 2).
- Oświadczenie rodziców o zamieszkiwaniu w Stargardzie (załącznik nr 3).
- Oświadczenie rodziców o zamieszkiwaniu w obwodzie szkoły krewnych dziecka - babci/dziadka (załącznik nr 4).
Zapisy do klas 1
Szanowni Państwo
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 w Stargardzie informuje, iż ruszają zapisy na rok szkolny 2020/2021 do klas 1 dla dzieci urodzonych w 2013 roku.
Termin postępowania rekrutacyjnego do I klas na rok szkolny 2020/2021 odbywać się będzie od 1 do 25 marca 2020 r.
Aby zapisać dziecko do klasy pierwszej należy wypełnić kartę zgłoszenia i dostarczyć ją do sekretariatu szkoły w wyżej wymienionym terminie. Rodzice dziecka, które podlega obowiązkowi szkolnemu, na mocy art.18 ust.1 pkt 4 ustawy o systemie oświaty są zobowiązani do informowania dyrektora szkoły w obwodzie którym dziecko mieszka, o realizacji obowiązku szkolnego w innym obwodzie. W przypadku gdy dziecko będzie uczęszczać do przedszkola, innej szkoły lub przebywa za granicą uprzejmie proszę o telefoniczną informację: 91 573 17 37 wew.33 w godzinach 7.30-14.30.
Zapisy do klasy I odbywać się będą w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00 i 4.03.2020r. ("1. środa miesiąca") w godzinach 11.00 – 17.00.
Z poważaniem,
Elżbieta Witczak, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7
Obowiązek informacyjny dla uczniów i rodziców – proces rekrutacji
Obowiązek informacyjny dla uczniów i rodziców – po przyjęciu
Dokumenty do pobrania - dla klas 1:
- Obwód Szkoły Podstawowej nr 7 im. Astrid Lindgren w Stargardzie
- Regulamin rekrutacji dzieci do klas pierwszych Szkoły Podstawowej nr 7 im. Astrid Lindgren w Stargardzie w roku szkolnym 2020/2021
- Karta zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej zamieszkałego w obwodzie szkoły (załącznik 1)
- Wniosek o przyjęcie dziecka do pierwszej klasy publicznej szkoły podstawowej (załącznik 2)
- Oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka wraz z rodzicem/prawnym opiekunem (załącznik 3)
- Oświadczenie o miejscu zamieszkania w obwodzie szkoły krewnych dziecka /babci, dziadka/ (załącznik 4)
- Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Astrid Lindgren w Stargardzie
Rodzice Uczniów przyszłych klas 1.
Szanowni Państwo , Rodzice Uczniów przyszłych klas 1. !
W związku z sytuacją epidemiologiczną i czasowym ograniczeniem pracy szkoły nie odbędzie się planowane na czerwiec spotkanie organizacyjne. Jednak aby przygotować się do organizacji nauki od września prosimy Państwa o przekazanie informacji dotyczącej wyboru klasy.
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
NA ROK SZKOLNY 2019/2020
Uwaga rodzice - PESEL obowiązkowo na legitymacji!
W związku z wprowadzonymi zmianami w rozporządzeniu w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 23) każda legitymacja szkolna powinna być uzupełniona o PESEL ucznia. Aby nie zmuszać placówek do natychmiastowej wymiany dokumentów, rozporządzenie wprowadza przepisy przejściowe, które umożliwiają korzystanie ze starych druków legitymacji jeszcze w roku szkolnym 2015/2016, ale pod pewnymi warunkami. Przepis stanowi, że na drugiej stronie legitymacji nad tekstem: "Poświadcza uprawnienie do ulg ustawowych przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego i autobusowego", wpisuje się odręcznie numer PESEL ucznia. Modyfikacji dokona osoba upoważniona przez dyrektora szkoły, a dopisek opatrzy małą pieczęcią urzędową szkoły. Legitymacje, które wydano wcześniej, zachowają ważność do ukończenia szkoły przez ich posiadaczy. Jednak trzeba będzie je uzupełnić we wskazany wyżej sposób.